webs.com totally free,made mine 5 yrs ago probably a little dated nowbut i just used one of their templatesand stuck myself on every free business directoryout there. took a few weeks but i have been on first page top or near the top formy local area since
Quote from: gary999 on November 16, 2012, 01:07:44 amwebs.com totally free,made mine 5 yrs ago probably a little dated nowbut i just used one of their templatesand stuck myself on every free business directoryout there. took a few weeks but i have been on first page top or near the top formy local area sincethings that happened 5 years ago are very different today online if you did that now google would sandbox your site
Quote from: Window Washers on November 16, 2012, 01:19:32 amQuote from: gary999 on November 16, 2012, 01:07:44 amwebs.com totally free,made mine 5 yrs ago probably a little dated nowbut i just used one of their templatesand stuck myself on every free business directoryout there. took a few weeks but i have been on first page top or near the top formy local area sincethings that happened 5 years ago are very different today online if you did that now google would sandbox your site just aswell i did it 5 yrs ago then isnt it
A lot of the "free" sites are very hard to get ranked properly on google, especially those that offer the "yourdomain.webs.com" type domain,.. and whats the point of putting in all that effort if no one ever sees it?!If you want to DIY, then I'd say go for it,.. but I'd always recommend getting some proper hosting & domain name